تشدید اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از سرقت خرما در بم

جانشین فرمانده انتظامی بم از تشدید اقدامات پیشگیرانه با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت خرما در جلوگیری از سرقت خرما و لزوم همکاری نخلداران در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ داریوش تاج آبادی در جلسه شورای پیشگیری از سرقت شهرستان بم، گفتد: با اعلام گزارش‌ های متعدد مبنی بر سرقت خرما از باغات این شهرستان در سال‌ های گذشته این موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است و در این زمینه تدابیر و اقدامات پیشگیرانه با همکاری باغداران تا پایان فصل برداشت خرما اعمال خواهد شد.

وی افزود: در این خصوص با همکاری باغداران، استقرار نگهبان دائم در تمامی نخلستان ها، صدور کارت شناسایی برای آنان، راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس پلیس و استفاده از گشت های رضویون بسیجیان با مشارکت سپاه از جمله اقداماتی است که در پیشگیری از سرقت خرما در سطح شهرستان اجرایی می‌شود. 

جانشین فرمانده انتظامی بم ادامه داد: بازرسی و کنترل مراکز خرید و فروش خرما در سطح شهر با تاکید بر ایمن‌سازی این اماکن و نصب دوربین های مداربسته و کنترل مجرمان سابقه دار نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ تاج آبادی با تاکید بر توجه باغداران به هشدارهای پلیسی بیان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی کامل و پشتیبانی دستگاه قضایی قاطعانه با سارقان برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha