اجرای طرح ۴۸ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی در زرند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زرند از کشف ۴۳ فقره سرقت و دستگیری ۲۰ سارق طی ۴۸ ساعت گذشته در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ سید علی محمود زاده گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همت سبزپوشان جان بر کف ناجای شهرستان زرند با دستگیری ۹۶ متهم تحت تعقیب و نیز بامتعهد نمودن ۱۴ مخل نظم و امنیت درسطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت و دستگیری متهمان تحت تعقیب به مدت ۴۸ ساعت در سطح شهرستان زرند و مناطق اطراف آن به مرحله اجرا درآمد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زرند تصریح کرد: دستگیری ۲۰ سارق با کشف ۴۳ فقره سرقت موتور سیکلت، احشام، سیم و کابل برق و دیگر اموال، کشف ۱۷ کیلو انواع مواد مخدر با دستگیری ۳ قاچاقچی و ۲۲ خرده فروش مواد مخدر، جمع آوری ۱۸ معتاد متجاهر، دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب به همراه کشف سلاح سرد از آنان، اخذ تعهد از ۱۴ مخل نظم و امنیت دیگر به همراه دستگیری ۹۶ متهم تحت تعقیب و توقیف ۲۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از جمله دستاوردهای این طرح بوده است.

سرهنگ محمود زاده خاطر نشان کرد: اجرای اینگونه طرح‌ ها در آینده نیز ادامه دار خواهد بود و پلیس برای برقراری امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و به احدی اجازه نخواهیم داد امنیت شهرستان را به مخاطره اندازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha