باران به ۳۰۰ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد عنبرآباد خسارت وارد کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد از خسارت بارش باران به ۳۰۰ منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یزدان افشاری پور با بیان اینکه این منازل مسکونی دچار آبگرفتگی و نفوذ باران از طریق سقف خانه شده اند، گفت: با توجه به استمرار باران، میزان خسارت وارده پس از بررسی کارشناسان متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

وی از مسدودی ۱۴ محور روستایی در پی بارش باران و جاری شدن سیلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: محورهای روستایی در دهستان امجز و نرگسانمسدود شده اند و عملیات بازگشایی پس از فروکش کردن سیلاب انجام می شود.

سرپرست فرمانداری عنبرآباد به قطعی برق روستای سنته اشاره کرد و گفت: برق این روستا در اثر شکسته شدن سه تیر برق از شامگاه گذشته قطع شده و تاکنون خانوارها فاقد برق بوده که با تلاش های انجام شده هم اکنون دارای برق در این روستا وصل شده است.

افشاری پور تصریح کرد: ۲ اکیپ از هلال احمر آماده امداد رسانی رسانی هستند و در صورت نیاز به روستاهای آسیب دیده اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: ناپایداری متناوب هوا و بارش های شدید و رگباری در منطقه ادامه خواهد داشت، لذا تمامی اکیپ های امدادی رسانی در منطقه حضور دارند.

سرپرست فرمانداری عنبرآباد بیشترین میران خسارت این شهرستان را در بخش کشاورزی و محورهای ارتباطی عنوان کرد و گفت: بیشترین خسارت بخش کشاورزی در بخش لوله های آب بوده که خسارت این بخش متعاقبا اعلام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha