اولویت دولت بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و معادن همدان است

آیت الله رئیسی با بیان اینکه استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است، خاطرنشان کرد: نه فقط خود همدان، بلکه کشورمان و جهان اسلام در ادوار مختلف تاریخ از فرهیختگان این استان فیض برده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در بدو ورود به پابتخت تاریخ و تمدن، همدان را استانی تاریخی و تمدنی برشمرد و گفت: استان همدان یادآور رشادت‌های بسیار رزمندگان در دفاع مقدس است. تقدیم ۸ هزار شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر برای بنده و دولت باعث افتخار است.

رئیس جمهور با بیان اینکه استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است، خاطرنشان کرد: نه فقط خود همدان بلکه کشورمان و جهان اسلام در ادوار مختلف تاریخ از این فرهیختگان فیض برده اند.

دکتر رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه تصریح کرد: کشاورزی، گردشگری و معدن نماد ظرفیت‌های استان هستند، منتها بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها با یک موانع و مشکلاتی مواجه است. اما با وجود ظرفیت عظیم نیروی انسانی، کارآمد، جوان و تحصیلکرده در استان همدان بسیاری از این مشکلات قابل حل است.

رئیس جمهور اولویت سفرش را بررسی مسایل و مشکلات استان برشمرد و تاکید کرد که انشاالله در شورای اداری تصمیمات و گام‌های موثری برای حل مشکلات مردم برخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha