امدادرسانی هلال احمر به بیش از 1000 نفر متاثر از سیل های اخیر در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به بیش از یک هزار نفر متاثر از سیل و بارندگی های اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح بیان کرد: در پی وقوع بارندگی های شدید در نقاط مختلف استان؛ امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تا کنون با ارزیابی و امدادرسانی در 34 شهر و روستا به یک هزار و 81 نفر خدمات امدادی ارائه کردند. 
وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در شهرستان های ارزوئیه، کهنوج، عنبرآباد، جیرفت، منوجان، قلعه گنج، رودبارجنوب، فاریاب، رابر، بافت، زرند، انار، سیرجان و شهربابک در حال امدادرسانی هستند. 
فلاح با اشاره به حضور 49 تیم امدادونجات در مناطق حادثه دیده خاطرنشان کرد: 231 امدادگر و نجاتگر به حادثه دیدگان در شهرستان های مختلف امدادرسانی می کنند. 
او با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال احمر استان کرمان با اداره هواشناسی تصریح کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می برند. 
وی هم چنین به آماده باش تیم امدادهوایی هلال احمر اشاره کرد و گفت: تا کنون چندین محموله از اقلام امدادی و بسته های غذایی به شهرستان های جنوب، شرق و غرب استان ارسال شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha