سیلاب موجب جان باختن شهروند ماهانی در روستای سکنج شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سه نفر از اهالی شهر ماهان در پی جاری شدن سیلاب گرفتار سیل شدند که متأسفانه یک نفر از آنان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد امیرخانی با اشاره به جاری شدن غافلگیرانه سیلاب در روستای سکنج و مفقود شدن سه نفر در این سیلاب، گفت: مفقود شدن این سه نفر از ساعت ۱۵ عصر امروز به جمعیت هلال احمر گزارش شد که بلافاصله یک تیم امدادی از بخش ماهان به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر ماهان ۲ نفر مصدوم این حادثه را پیدا کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند، که نفر اول مفقودی در همان دقایق اولیه و پس از آن نفر دوم به حالت مجروح پیدا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه جست و جو برای یافتن فرد سوم ادامه داشت، تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر پس از سه ساعت عملیات نجات پیکر بی‌ جان نفر سوم را در دهانه رودخانه روستای سکنج پیدا کردند.

مجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان نیز در تشریح این خبر گفت: متاسفانه سه شهروند ماهانی بدون توجه وارد مسیر مسدود شده، شده‌اند و گرفتار سیلاب شدند که یک نفر آنها جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر محمد صابری رئیس اورژانس کرمان نیز درباره این حادثه تصریح کرد: متاسفانه در پی این حادثه یک مَرد حدوداً ۵۰ ساله در سیلاب غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۲ مرد ۳۴ و ۴۴ ساله به دنبال تروما مصدوم شدند، که بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب، یک نفر در محل حادثه به صورت‌ سرپایی درمان شد و یک نفر جهت تکمیل اقدامات درمانی با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha