اعزام نیرو از دیگر استان ها برای تسریع در امداد رسانی در یزد

وزیر کشور با اشاره به حجم بالای بارندگی در استان یزد؛ گفت: باهدف سرعت بخشی به امداد رسانی نیروهای کمکی از سایر استان ها به یزد اعزام می شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، دکتر احمد وحیدی که از صبح امروز به منظور تسریع در روند امداد رسانی به سیل زدگان به وارد شهر یزد شده است؛ در گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: بارش ۳ ساعته شب گذشته در یزد بیشتر از میانگین سالیانه این شهر بوده است و برای همین تلاش داریم با تجهیز و به کارگیری همه امکانات استانی  در روند امداد رسانی به سیل زدگان سرعت بخشی لازم را داشته باشیم.
دکتر وحیدی در خصوص مهمترین مسائلی که در حال حاضر در استان یزد با آن مواجه است، گفت: آبگرفتگی معابر و مسائل سیل بند ها مهمترین موارد هستند که نیروهای امدادی در حال تلاش برای خارج کردن آب ها از منازل و معابر بوده و برای اطمینان از وضعیت سیل بند ها از آنها بازدید شد.
وزیر کشور عنوان کرد: تقویت مجدد سیل بندها با توجه به احتمال تداوم بارش ها در دستور کار است و اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.
دکتر وحیدی با اشاره به حجم بالای بارندگی در  استان یزد گفت: امکانات و تجهیزات از دیگر استان ها  برای امداد رسانی فوری تر در حال انتقال است.
وزیر کشور  با بیان اینکه متاسفانه شاهد فوت یکی از شهروندان یزدی در اثر ریزش منزل مسکونی بودیم گفت: انتقال شهروندان از منازل مسکونی با استحکام ضعیف به مناطق در نظر گرفته شده با جدیت انجام می شود.
وی در پایان گفت: کنترل ورود آب به داخل شهر یزد، جلوگیری از خروج آب از دیگر مسیرهای سیل بند و سرعت بخشیدن به تخلیه آب از داخل شهر با حضور و پیگیری همه دستگاهها به خصوص وزارت نیرو انجام می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha