آموزش فرهنگ عاشورایی به کودکان روی موج رادیو

ویژه برنامه قصه های آسمانی در ایام محرم هر شب ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه به تهیه کنندگی نازیلا نظمی روی آنتن رادیو سلامت می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی رادیو سلامت، نازیلا نظمی، تهیه کننده ویژه برنامه قصه های آسمانی در این باره توضیح داد: این برنامه به مناسبت ماه محرم هر شب ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه به مدت ۱۲ شب به نویسندگی لیلا میرکیانی روی آنتن رادیو سلامت می رود. فرشته قربانی راوی و قصه گوی برنامه است و مریم باقری، رضا شجاعی و آسیا گرجی بازیگران این برنامه هستند که به صورت نمایشی پخش می شود. این برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیو سلامت است.
وی ادامه داد: در این برنامه به مباحثی همچون آموزش فرهنگ عاشورا و فرهنگ نذری به کودکان در ماه محرم در قالب داستان های شیرین می پردازیم. در این برنامه که ویژه کودکان روانه آنتن می شود به موضوع تربیت و آموزش هم خواهیم پرداخت. در برنامه قصه های آسمانی از دهم تا چهاردهم مرداد به ترتیب به موضوعاتی همچون هیئت رفتن، قصه های آب (تشنگی امام حسین (ع) و یارانش)، کودکان کربلا، نذر من، پرچم من کو؟ در قالب داستان های شنیدنی می پردازیم.
این تهیه کننده با اشاره به فضای برنامه در قالب نمایش پخش می شود و هر شب یک مهمان تلفنی داریم که با بچه ها ارتباط برقرار می کنیم و با آنها کوتاه درباره ماه محرم می پرسیم. تلاش کرده ایم برنامه برای بچه ها شنیدنی باشد.
نظمی در پاسخ به این سئوال که چطور با بچه ها ارتباط برقرار می کنید؟ عنوان کرد: والدین بچه ها می توانند به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۲ پیامک بدهند و ما هم به نوبت با بچه ها ارتباط برقرار می کنیم. همچنین از طریق صفحه برنامه در شبکه های مجازی هم می توانند با ما در تماس باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha