کد خبر: 184914
۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۴
کشف داروهای قاچاق در غرب تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 10 میلیارد دارو و کالای قاچاق در محله تهرانسر خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ " جلیل موقوفه ای " با اعلام این خبر  گفت : تیم عملیات کلانتری تهرانسر در حال گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو تاکسی که در حال سوخت گیری در پمپ بنزین تهرانسر بوده و روی صندلی عقب وسایلی را با روپوشی پوشانده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می کنند .

وی افزود:  راننده به محض روئیت ماموران قصد خروج و ترک محل را داشت که با هوشیاری ماموران و بستن مسیر خروجی پمپ بنزین خودرو متوقف و راننده دستگیر شد و در بررسی اولیه از داخل خودرو تعداد یک هزار و 712 ورق قرص آرام بخش و 100 قوطی قرص افسردگی و 39 بسته قرص اشک مصنوعی و 44 دست لباس مجلسی زنانه و 9 بسته پارچه رومبلی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم 30 ساله با پوشش لباس و پارچه ها قصد گمراه کردن ماموران و پنهان کردن داروهای قاچاق را داشت ادامه داد: در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و حمل کالای قاچاق از یکی از شهرهای غربی کشور به قصد تحویل در تهران معترف که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی پلیس برخورد با قاچاق کالا می باشد خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha