استقرار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در شهرستان رفسنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از حضور یک تیم ده نفره امداد و نجات با تجهیزات موتور پمپ جهت تسریع در امر امداد رسانی و تخلیه آب در شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محسن حرازی زاده، گفت: با شروع بارش های سیل آسا در رفسنجان و اعلام نیاز کمک از سوی استان کرمان، یک تیم ۱۰ نفره امداد و نجات از جمعیت هلال احمر استان یزد با ۱۴ موتور پمپ و کف کش با یک خودرو کامیونت امدادی در شهرستان رفسنجان مستقر شدند.

وی با اشاره به ادامه عملیات امداد رسانی در رفسنجان خاطر نشان کرد: هم اکنون تیم‌ های امداد و نجات هلال احمر یزد در شهرک مطهری رفسنجان در حال امداد رسانی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: همچنیم تیم‌ های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر استان یزد در خود استان نیز در مناطق سیل زده از جمله بافت تاریخی شهر یزد و سطح یزد و شهرستان‌ ها مشغول امداد رسانی و تخلیه آب از منازل و مراکز  هستند و این روند کمک رسانی تا زمان اعلام نیاز ادامه خواهد داشت تا بتوانیم به مردم سیل زده استان خدمت کنیم.

استقرار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در شهرستان رفسنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز، عنوان: پس از وقوع بارش های باران و ایجاد سیلاب تاکنون ۴ تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر استان یزد در شهرستان رفسنجان مستقر شده است. 

رضا فلاح، افزود: همچنین ۲ دستگاه لجن کش و ۸ دستگاه موتور پمپ توسط جمعیت هلال احمر استان یزد به شهرستان رفسنجان ارسال شده است. 

وی با اشاره به ادامه عملیات امداد رسانی در رفسنجان، اظهار داشت: هم اکنون تیم های امداد و نجات هلال احمر یزد در شهرک مطهری رفسنجان در حال امداد رسانی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha