بسته حمایتی ویژه ایام محرم ساترا برای رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر(ساترا)، در نظر دارد به‌منظور حمایت از رسانه‌های دارای مجوز و ارائه خدمات محتوایی، بسته حمایتی ویژه ایام محرم را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر قرار دهد.


به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی (ساترا)؛ سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر(ساترا)، در راستای حمایت از رسانه‌های دارای مجوز و ارائه خدمات محتوایی و هم‌زمان با ایام عزاداری امام حسین(ع)، بسته حمایتی را در اختیار رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر قرار می‌دهد.

این بسته حمایتی شامل امکان دریافت قاب اختصاصی(آی فریم) شبکه ایام با کنداکتور ویژه ایام محرم با برنامه‌های سخنرانی، مداحی، گفت‌وگو، روضه‌خوانی، مستند، نماهنگ و دعا (۱۰۷۸ عنوان برنامه معادل ۳۷۰ ساعت برنامه که در شبکه ایام منتشر می‌شود) است و در اختیار رسانه‌های واجد شرایط بر مبنای نظام رتبه‌بندی قرار می‌گیرد.

متقاضیان می‌توانند به‌منظور دریافت این بسته، درخواست خود را تا تاریخ ۱۲ مردادماه از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۰۶۹ «دفتر اداره کل صدور مجوز و ارتباط با رسانه‌ها»ی ساترا مطرح کنند و از این امکان بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha