دستگیری ۲ سارق باطری های خودرو با بیش از ۳۵ فقره سرقت در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری ۲ سارق و مالخر مرتبط با آنان با کشف ۳۵ فقره سرقت باطری و دیگر قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره باطری و قطعات خودرو در مناطقی از شهرستان سیرجان مأموران کلانتری ۱۳ با انجام پیجویی های تخصصی ، ۲ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را به همراه یک خودروی پراید که از آن در انجام سرقت ها استفاده می شد دستگیر کردند.


وی بیان کرد: این سارقان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود ضمن معرفی دو مالخر مرتبط با خود، به ۳۵ فقره سرقت باطری و قطعات خودرو اعتراف کردند و برخی اقلام مسروقه شامل ۲۵ باطری و ۴ پخش از مخفیگاه آنان کشف شد.


فرمانده انتظامی سیرجان با بیان اینکه این متهمان خودروهای پژو، پراید و پیکان با ضریب امنیت پایین در مکان‌ های خلوت و تاریک را شناسایی و شب ها اقدام به سرقت باطری آن ها می کردند، از شهروندان خواست شب هنگام تا حد امکان برای پارک خودرو از پارکینگ استفاده کنند و با نصب سوئیچ مخفی ، قفل کاپوت ، قفل پدال و فرمان ضریب ایمنی خودرو خود را بالا ببرند و همچنین نسبت به افراد و خودروهایی که تردد و رفتارهای مشکوک در محله و اطراف خودرو های پارک شده دارند حساس باشند و اینگونه موارد را به پلیس گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha