رهاسازی بیش از ۴۰۰ خودروی گرفتار در سیل کرمان توسط نیروهای هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از رهاسازی ۴۹۶ دستگاه خودروی گرفتار شده در سیلاب اخیر استان کرمان طی ۹ روز عملیات‌ های امداد و نجات این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح با اشاره به ۹روز عملیات امداد رسانی در مناطق متاثر از پدیده مانسون در نقاط مختلف استان، گفت: نیروهای هلال احمر تاکنون ۴۹۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیل را رهاسازی کردند.

وی در ادامه افزود: : امداد رسانی جمعیت هلال احمر به بیش از ۸ هزار و ۳۸۰ نفر حادثه دیده از سیل، اسکان امن ۸۸۰ نفر، تخلیه آب ۴۶۹ واحد مسکونی و امدادرسانی به ۷ مصدوم از دیگر اقدامات انجام شده توسط امدادگران این جمعیت در سیلاب استان کرمان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به حضور ۶۹۰ امدادگر و نجاتگر در عملیات امدادرسانی سیل تصریح کرد: تا کنون ۲ هزار و ۱۲۷ بسته غذایی(۷۲ ساعته)، یک هزار و ۵۷۵ کیلوگرم نایلون، ۲ هزار و ۷۶ تخته پتو، ۶۶۲ تخته موکت، یک هزار و ۱۷۰ بطری آب معدنی، ۱۶۶ دستگاه چادر امدادی و سایر اقلام زیستی در بین حادثه دیدگان از سیل در سراسر استان کرمان توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

رضا فلاح بیان کرد: بیشترین امداد رسانی در شهرستان رفسنجان بوده که ۲ هزار و ۶۵۰ حادثه دیده در ۲۸ شهر و روستا از خدمات جمعیت هلال احمر در این شهرستان بهره‌ مند شدند.

به‌گفته وی، عملیات امداد و نجات و تخلیه آب در مناطق آسیب دیده از سیلاب‌ های اخیر ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha