کد خبر: 185087
۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۳
کشف ۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان از طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۴۴ عدد فشنگ غیرمجازکشف شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از لرستان، سردار"یحیی الهی" با اعلام این خبرگفت : به منظور بالا بردن ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت معاونت عملیات و با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه به منظور کشف کالای قاچاق، مواد مخدر، جمع آوری سلاح و مهمات و غیره در نقاط آلوده و جرم خیز لرستان در چندین مرحله طی ۲۴ ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۱۶ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۴۴ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان  تصریح کرد: ضمن پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز و کشف مقادیری انواع مواد مخدر، ۱۵ خرده فروش، معتاد پر خطر و متهم تحت تعقیب قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی لرستان در ادامه، کشف ۷ هزار و ۴۴۰ قلم انواع لوازم خانگی، البسه، آرایشی بهداشتی و ۱۷۹ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۵۷ میلیارد را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

سردارالهی در پایان با اشاره به توقیف ۶ دستگاه خودرو در این رابطه، گفت: پلیس لرستان با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha