امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است

استاندار کرمان در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است، گفت: بستر هر اقدامی در جامعه امنیت است و بخش بزرگی از آن به دوش نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد مهدی فداکار در دومین‌ روز از هفته دولت در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان کرمان، ضمن قدردانی از تلاش‌ ها و خدمات شبانه‌ روزی ناجا برای استقرار نظم و امنیت در استان، گفت: نیروی انتظامی در تمام لحظات سخت و دشواری که بدخواهان نظام و انقلاب به‌ دنبال ایجاد نا امنی بوده‌ اند، همواره در صحنه حاضر و ناظر بوده است.

وی با بیان اینکه امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است، افزود: بستر هر اقدامی در جامعه امنیت است و بخش بزرگی از آن به دوش نیروی انتظامی است و ناجا در تمام روزهای سخت و شاد در کنار مردم بوده و حتی بیشتر از وظایف رسمی و انتظامی خود به مردم خدمت کرده و می‌ کند و مردم هم قدردان تلاش‌ های فرماندهان و کارکنان تلاشگر ناجا هستند. سعه صدر، صبر، درایت و نگاه راهبردی نیروی انتظامی باعث شده است تمام حوادث و اتفاقاتی که در طول سال رخ می‌ دهد به خوبی و با کمترین حاشیه مدیریت شود.


مقام عالی دولت در استان کرمان با اشاره به حضور همه جانبه نیروی انتظامی در ایام شیوع بیماری کرونا و وقوع سیل تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوادث غیرطبیعی نیز کنار مردم بوده و مسئولین نیز با تلاش خود همیشه یک قوت قلبی برای مردم هستند .


فداکار نقش مهم ناجا در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان را مهم خواند و عنوان کرد: ناجا همواره یک ظرفیت مهمی برای کشور بوده و در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان شاهد تلاش‌ های بی‌ وقفه نیروهای ناجا در حفظ امنیت استان و بهتر برگزار شدن سفر هیات دولت به کرمان بودیم.

افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر و کاهش حوادث جاده‌ ای از بزرگ ترین موفقیت های نیروی انتظامی استان کرمان


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار آرامش حاکم بر استان را در سفر ریاست جمهوری حاصل انسجام مدیریتی و هماهنگی همه نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و متذکر شد: این انسجام و هماهنگی فرصت بی‌ بدیلی برای توسعه و پیشرفت استان است.


سردار ناظری با اشاره به همراهی استاندار در سفر ریاست جمهوری به مناطق محروم استان گفت: حضور مسئولین در این مناطق محروم کم سابقه بوده و کرمان بعنوان اولین استانی بود که بعد از سفر ریاست جمهوری اعتبارات زیادی را به خود اختصاص داد.


وی همت و انگیزه و حضور مسئولین در مناطق سیل زده را ارزشمند دانست و افزود: حضور نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در سیل خیلی مهم بوده ولی حضور مسئولین و کنار مردم بودن تاثیر گذارتر بود، زیرا در چنین شرایطی مردم می‌ فهمند که مسئولین همواره پای کار بوده و هستند.


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در ادامه اظهار کرد: در کنار نیروی انتظامی، سازمان‌ های تامین کننده امنیت و قرارگاه‌ های زیادی مانند قرارگاه مواد مخدر که بیشترین دغدغه کشور است؛ حضور دارند و فعالیت‌ های زیادی را برای امنیت کشور انجام می دهند که تلاش آنها ستودنی است، لذا همراه سازی و استفاده از ظرفیت این مجموعه ها به نفع استان و حتی کشور خواهد بود.


سردار ناظری همچنین با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از پختگی لازم برای مواجهه با بحران‌ ها و حوادث مختلف برخوردار است، بیان کرد: نیروی انتظامی استان بر اساس شاخص‌های اعلام شده، موفقیت‌ های قابل توجهی به‌ دست آورده است که افزایش کشفیات در حوزه مواد مخدر و کاهش حوادث جاده‌ ای از جمله آنهاست.


شایان ذکر است، در این انتهای دیدار از با اهدای لوحی از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از تلاش‌ ها و همراهی ارزشمند استاندار و معاونین استانداری در کنار نیروی انتظامی قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha