آماده‌باش ۶۴ پایگاه اورژانس زنجان در عزاداری های محرم

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، از آماده‌باش پایگاه‌ها و کارکنان اورژانس جهت ارائه خدمات به عزادارن و زائران حسینی زنجان در دهه محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، داریوش تقی‌لو با اعلام این خبر اظهار کرد: تمامی ۶۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی و تعداد ۴۷۰ نفر از کارکنان اورژانس بصورت شبانه‌روزی در دهه محرم آماده خدمت‌رسانی هستند .

وی تصریح کرد: باتوجه به ترافیک و حضور گسترده عزادارن و محدودیت‌های تردد آمبولانس در "یوم العباس" و "یوم الزینب" برای اولین بار، ۳ دستگاه موتورلانس اختصاصی اورژانس در دسته‌های حسینیه و زینبیه اعظم فعال خواهند بود.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی استان نیز در آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی به حوادث مصدومان متعدد احتمالی در آماده‌باش خواهد شد.

تقیلو با بیان اینکه تعداد ۸دستگاه آمبولانس جهت پوشش مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان در نقاط مختلف جانمایی شده‌اند، افزود: ۴ تیم پیاده متشکل از ۳ کارشناس فوریت‌های پزشکی در مسیر عبور دسته عزاداران حسینیه اعظم زنجان بصورت سیار خدمت‌رسانی خواهند نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha