آمادگی کامل شهرداری زنجان برای خدمات دهی در ایام محرم/ آماده باش ۵۰۰ نیروی شهرداری 

شهردار زنجان از تسطیح ۳۰ هزار متر مربع پارکینگ در شهر زنجان برای ایام محرم خبر داد و گفت: علاوه بر این ۵۰۰ نیروی شهرداری نیز آماده‌ خدمت رسانی به عزاداران هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، علیرضا فیروزفر ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهارکرد: در مجموعه شهرداری امسال محرم را با شور تمام در حال پیگیری هستیم و شور و هیجان خاصی در شهر حاکم شده است و امسال هم امت عاشق ولایت و امت عزادار صحنه‌های عشق را به جهانیان مخابره خواهند کرد.

وی با اشاره به تمهیدات ویژه شهرداری برای ایام محرم افزود: برای تسهیل در امر تردد نزدیک به ۳۰ هزار متر مربع پارکینگ در نقاط جنوبی شهر تسطیح شد.

شهردار زنجان تصریح کرد: همچنین با توجه به گرم بودن هوا در عزاداری‌های محرم، سیستم مه پاش در پیاده‌راه سبزه‌میدان تعبیه شده و ۱۰ تانکر آب شرب نیز در مسیر دسته‌جات استقرار دارد.

فیروزفر با اشاره به شست‌ و شوی معابر شهری قبل و بعد از برگزاری دسته‌جات عزاداری و حل مشکلات معابر منتهی به محل‌های عزاداری گفت: همچنین برای خدمت‌رسانی به شهروندان همه سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر فعال شده است.

وی با اشاره به روزرسانی اپلیکیشن شهری برای اطلاع عزاداران از محل هیأت‌های عزاداری اضافه کرد: در این ایام ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر از سایر ایام فعال خواهند بود تا برای جا به جایی به موقع عزاداران اقدام کنند.

شهردار زنجان ادامه داد: در بحث فضاسازی شهری نیز با اقدام نوین شهرداری زنجان ۸ المان موضوعی در شهر جاگذاری شده است.

فیروزفر همچنین به بازدید از همه مساجد و تکایای شهر اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها کارشناسان شهرداری نکات ایمنی را به مسؤولان مربوطه گوشزد کرده‌اند تا از این لحاظ هم مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای نذورات مردمی در این ایام هم، میدان احشام شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به عرضه دام اقدام خواهد کرد.

شهردار زنجان به سایر برنامه‌های شهرداری از قبیل تجلیل از پیرغلامان، بزرگداشت شهدای مدافع حرم نیز اشاره کرد و گفت: امسال  ۵۰۰ نیروی شهرداری در ایام محرم آماده‌باش هستند تا مدیریت شهری به نحو احسن در نهضت عظیم حسینی مشارکت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha