صدور کارت زرد و پلمب واحدهای نانوایی متخلف در جیرفت

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از ارائه اخطار یا ارائه کارت زرد به ۸۵ واحد نانوایی، معرفی ۱۷ واحد به تعزیرات حکومتی و پلمب ۳ واحد دیگر به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فرزانه برخوری با اشاره به اجرای طرح ضربتی بازدید از نانوایی های این شهرستان که از هفته گذشته آغاز و امروز به پایان رسیده است، گفت: از ۱۴۸ نانوایی در قالب این طرح در سطح شهرستان توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت جیرفت بازدید به عمل آمد.

وی در بازدید از ۱۴۸ نانوایی جیرفت توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت خبر داد و اظهار داشت: این تعداد بازدید در طرح ضربتی بازدید از نانوایی های این شهرستان انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت از پلمب سه واحد نانوایی، ارائه اخطار یا کارت زرد به ۷۵ واحد و معرفی ۱۷ نانوایی به اداره تعزیرات حکومتی به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی خبر داد.

فرزانه برخوری بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها به عنوان یکی از مراکز پرتردد خرید روزانه مردم تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت، سلامت نان و مواد غذایی همشهریان است.

وی به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره و تصریح کرد: گروهای آسیب پذیر بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا تا حد امکان نسبت به ایستادن در صف ها جهت خرید نان اقدام نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha