ترس از پاسخ فلسطینیان بر شهرک‌های اسرائیلی سایه انداخته است

عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین با اشاره به شکست قبلی اسرائیل در جنگ علیه فلسطینیان، نبرد جاری این رژیم در نوار غزه را محتمل دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،«کاید الغول» در گفت‌وگو با العالم تأکید کرد که تجاوز اخیر اسرائیل به نوار غزه در چارچوب اهداف سیاسی این رژیم در آستانه انتخابات گنجانده می‌شود.

کاید افزود کابینه «یائیر لاپید» نخست‌وزیر اسرائیل بر کشتار فلسطینیان در انتخابات آتی رژیم حساب باز کرده است و می‌خواهد به رای‌دهندگان اسرائیلی وانمود کند که دولتش امنیت را برای آنها تضمین می‌کند، در حالی‌که تجاوز علیه ملت فلسطین، امنیت اسرائیلی‌ها را تضمین نمی‌کند بلکه نتیجه معکوس دارد و به تقویت مقاومت علیه اشغالگران منتهی می‌شود؛ زیرا توقف تجاوز علیه ملت فلسطین فقط با نابودی اسرائیل ممکن است.

این عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین تأکید کرد که اسرائیل در عملیات‌های قبلی خود علیه فلسطینیان حملات علیه اهداف بیشتر و متعدد مقاومت را گسترش داد ولی در نهایت شکست خورد، لذا این عملیات نیز مانند تجاوزهای قبلی محکوم به شکست است.

او متذکر شد جنایت اخیر علیه غزه باعث ترس و آشفتگی در این باریکه نشده در حالی‌که این ترس بر صهیونیست‌ها و شهرک‌ها سایه افکنده است و آنها به پناهگاه‌ها فرار کرده و از تردد در مناطق مختلف و سواحل اسرائیلی منع شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha