اصحاب رسانه با روشنگری نقش مهمی در راستای هدایت افکار عمومی دارند

فرمانده انتظامی استان کرمان در پیامی، ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار را گرامی داشت و گفت: اصحاب رسانه با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام سردار عبدالرضا ناظری به شرح زیر است:

هفدهم مرداد ماه یادآور تلاش و سخت‌ کوشی مجاهدانی است که عاشقانه و بی‌ پروا در عرصه وسیع و پرخطر اطلاع‌ رسانی جان خویش را در طبقی از اخلاص گذاشته اند.


اصحاب رسانه با روشنگری های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.


بی‌ تردید تلاش‌ های شبانه‌ روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌ های والای جمهوری اسلامی ایران است.


اینجانب ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار را گرامی داشته و از ایزد منان تداوم عزت و موفقیت بیش از پیش خبرنگاران عزیز را خواستار و خواهانم.

فرمانده انتظامی استان کرمان
سرتیپ دوم ستاد عبدالرضا ناظری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha