دسترسی به اینترنت و پوشش تلفن همراه، خواسته مهم روستائیان کرمان

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان، گفت: پوشش تلفن همراه و اینترنت در مناطق روستایی در صدر خواسته‌ های روستاییان این استان از سفر دولت است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ منصور خانه‌ گیر با اشاره به علت اهمیت پوشش اینترنت در مناطق روستایی استان کرمان، گفت: مردم این مناطق در شرایط کرونایی جامعه و با توجه به اهمیت استفاده از فضای آموزشی مجازی به شدت به دنیای اینترنت و دسترسی به آن نیاز دارند.

وی افزود: پوشش تلفن همراه و اینترنت در مناطق روستایی در صدر خواسته‌ های روستاییان این استان از سفر دولت است.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان، همچنین با اشاره به اهمیت توجه به تنش آبی در روستاهای استان کرمان گفت: نزدیک به ۹۰۰ روستای استان دچار این تنش هستند، از این رو از دیگر اولویت‌ های مهم برای مطرح شدن در سفر رئیس جمهور توجه به مقوله آبرسانی به روستاهای منطقه است.

خانه گیر با اشاره به اینکه در استان کرمان ۵ هزار و ۶۲۳ روستا با جمعیت حدود یک میلیون ۳۰۰ هزار نفر بر اساس سرشماری سال ۹۵ وجود دارد، خاطر نشان کرد: نزدیک به ۴۱ درصد جمعیت این استان را روستاییان تشکیل می دهند.

وی به موضوع راه‌ های روستایی در استان کرمان نیز اشاره کرد و افزود: تقریبا نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ روستای این استان بیش‌ از ۱۰ میلیون متر مربع زیرسازی جاده‌ ای انجام دادند، که در همه‌ این موارد نیاز به قیر رایگان به منظور آسفالت احساس می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha