اتصال صحن مطهر حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به شبکه مترو تا ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۲۰ از بهره برداری ایستگاه متروی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سیدمحمد ناظم رضوی گفت: در خط ۶ متروی تهران در منطقه ۲۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۶ ایستگاه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید و با افتتاح ایستگاه ضلع شرقی حرم، مردم با فاصله کوتاه به صحن مطهر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دسترسی پیدا خواهند کرد.

شهردار منطقه ۲۰ تصریح کرد: در اطراف حرم مطهر اقدامات ارزنده‌ای برای شهروندان در منطقه نفرآباد در بخش ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیلات ترددی مانند زیرگذرها و پارکینگ‌های طبقاتی آغاز شده است. علاوه بر این بازپیرایی منطقه چشمه علی، دژ رشکان و به بهره برداری رساندن مجموعه ایوان ری در مجموعه برج طغرل نیز از اقداماتی است که یا به سرانجام رسیده و یا در حال انجام است.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه در انتهای سال گذشته با حمایت شورای شهر، تخصیص اعتبار مناسبی برای برنامه‌های سال ۱۴۰۱ صورت گرفت، افزود: سررسید اتمام بخشی از این اقدامات در پایان سال ۱۴۰۱ و بخشی دیگر نیز در سال‌های پس از آن است. در مجموعه بزرگ فرهنگی، تفریحی و گردشگری کوه بی بی شهربانو اقدامات لازم شروع شده و کار این پروژه فاز به فاز پیش می‌رود. فاز نخست آن تا چند ماه آینده آماده و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

وی همچنین افزود: سازمان نوسازی شهرداری، بحث ایجاد موزه بزرگ صنعتی سیمان ری را در دستور کار دارد که فاز اول آن تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به ظرفیت‌های بالای منطقه ۲۰ در حوزه فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: برای بحث راهپیمایی جاماندگان اربعین نیز پیش بینی‌های خوبی انجام شده است. همچنین در آینده‌ای نزدیک چند مجموعه ورزشی که از رده خارج شده بود به سیکل خدمات بر می‌گردد. علاوه بر این درخصوص طرح هیأت‌های اندیشه ورز جلسات مفصلی با مشارکت‌های بخش‌های مردمی داشته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پویش قرار خدمت در منطقه، ۹ مصوبه داشتیم که تمامی مصوبات یا اجرا شدند یا در مرحله اجرا هستند. این پویش درواقع یک سرمشق و ترسیم راه برای همکاران و زایش فعالیت‌ها در منطقه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha