دیار کریمان، میزبان سی و یکمین سفر استانی ریاست جمهوری

رئیس‌ جمهور در سی‌ و یکمین سفر استانی خود، دقایقی پیش با همراهی جمعی از اعضای هیأت دولت وارد فرودگاه کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی در رأس هیأتی از اعضای دولت، عصر امروز پنج‌ شنبه ۲۰ مرداد وارد فرودگاه کرمان شد.

حجت‌ الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دکتر فداکار استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، معاونان استاندار، رئیس کل دادگستری استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی، رئیس جمهور را در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد استقبال خود قرار دادند.

رئیس جمهور در سفر دو روزه خود به استان کرمان با اقشار مختلف مردم در شهر کرمان و جیرفت دیدار خواهد داشت.

دکتر رئیسی در برنامه‌ های روز اول سفر خود به استان کرمان، نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن و دیدار مردمی در مصلای کرمان دارد.

دیدار با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌ های ایشان است.

سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، مسعود میر کاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، آیت‌ الله رئیسی را در سفر به استان کرمان همراهی می‌ کنند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست، وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، دو عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، وزرای آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد و دارایی، بهداشت, درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت, معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، ورزش و جوانان و سرپرست وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی نیز در شهرستان‌های مختلف حضور می‌ یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha