امسال ۶ هزار میلیارد تومان عاید گندمکاران کردستانی می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:امسال ۶ هزار میلیارد تومان عاید گندمکاران کردستانی می شود که ۲۵۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان پیمان اسکندری در دومین جلسه شورای هماهنگی سازمان با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات مردم سرلوحه کار دولت سیزدهم است گفت: ارتباط قوی مدیران با بهره برداران بخش، نقدپذیری و پاسخگویی به مراجعین و استقبال شایسته از سرمایه گذاران از مهمترین خواسته ها وسیاست های بخش کشاورزی استان کردستان است.

اسکندری با تاکید بر سیاستهای روشن و شفاف دولت سیزدهم در پاسخ گویی به مردم و آسان کاری در اجرای دستورالعملهای اداری اظهار کرد: رفع مسائل اداری و تکریم متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، توجه خاص به موانع پیش روی آنها و تلاش برای حل آنها باید در راس امورات مدیران مجموعه قرار گیرد.


وی تصریح کرد: باید مدیران مجموعه در نهایت صداقت و پاکی و مقتدارانه تصممیات جهادی برای رفع موانع تولید و توسعه بخش کشاورزی بگیرند و شبانه روزی در راستای خدمت به بهره برداران بخش کشاورزی تلاش کنند.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با تاکید بر تاثیر بخش کشاورزی در معیشت مردم اذعان کرد: امسال ۶ هزار میلیارد تومان تنها از تولید گندم به کشاورزان استان پرداخت می شود که به نوعی بخش بزرگی از اقتصاد استان تحت تاثیر میزان تولیدات بخش کشاورزی است.


وی خاطر نشان کرد: بیشترین سهم اشتغال زایی و ۳۰ درصد تولید ناخاص داخلی استان به بخش کشاورزی وابسته است و این مسئله اهمیت بخش کشاورزی و اقدامات توسعه ای در این حوزه را بیشتر نمایان می کند.


اسکندری با بیان اینکه تا اکنون دو هزار پانصد میلیارد تومان پول به حساب گندمکاران استان واریز شده است تصریح کرد: پیگیری ما برای پرداخت مابقی طلب کشاورزان از دولت ادامه دارد و امیدواریم به زودی کل پول گندم کشاورزان به استان اختصاص یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha