بازدید وزیر امور اقتصادی و دارائی از اجرای طرح آزاد راه ساری- قائمشهر

وزیر امور اقتصادی و دارائی صبح امروز شنبه پس از ورود به مازندران از مسیر اجرای طرح آزاد راه ساری- قائمشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سید احسان خاندوزی صبح امروز شنبه وارد مازندران شد.
حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در ابتدای طرح آزادراه قائمشهر به ساری وی را مورد استقبال قرارداد.

دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، دیدار با حسینی پور استاندار مازندران،نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائمشهر به ساری و همچنین نشست با فعالان اقتصادی استان در سفر کاری وزیر امور اقتصاد و دارایی به مازندران برنامه ریزی شده است.


محور ساری- قائمشهر یکی از پرترافیک ترین محورهای استان مازندران است که از چهار سال قبل طرح ساخت آزاد راه در این مسیر پر تردد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و سازمان تابعه در استان قرار گرفت.
ساخت آزاد راه قائمشهر به ساری از سه سال قبل در دستور کار وزارت راه و شهرسازی و سازمان تابعه آن در استان قرار گرفت که به دلایلی ساخت این طرح تاکنون مسکوت باقی مانده است.
تصویب نامه هیات وزیران در باره ساخت آزاد راه قائمشهر - ساری را معاون اول رئیس جمهوری در دولت دوازدهم خرداد ماه سال ۹۵ به وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرده بود.

همچنین خاندوزی در ادامه سفر به مازندران پس از نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان، از شرکت صنایع چوب و کاغذ و بندر امیرآباد بازدید خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha