با حکم شهردار تهران، سید محمد فیاض، بر کرسی رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه نشست

مدیرعامل شرکت یادمان سازه از انتصاب سید محمد فیاض به عنوان‌ رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه از سوی شهردار تهران خبر داد.

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت ، امین شالبافان با اعلام این‌ خبر گفت: در حکم شهردار تهران خطاب به سید محمد فیاض بر ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت رسانی، برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت به همراه رفع موانع در راستای تحقق چشم انداز "تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام" مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

به گفته وی اهمیت این انتصاب از سوی شهردار تهران به این منظور است که شرکت یادمان سازه به عنوان اصلی‌ترین و تنها مجموعه در شهرداری و شهر تهران وظیفه تعمیرات تخصصی و مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل های سواره رو شهر تهران را بر عهده دارد.

گفتنی است، سید محمد فیاض سابقه شهردار منطقه ۱۸ ، مشاور عمرانی وزیر و مدیرکل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل سازمان پسماند، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو، معاون خدمات شهری مناطق ۸ و ۵ شهرداری تهران را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha