همدلی و همیاری خیرین زنجانی با بیماران کلیوی در ایام محرم

رئیس انجمن خیریه  بیماران  کلیوی استان زنجان گفت : مردم خیر و نیکوکار زنجانی  در ایام محرم امسال با حضور پرشور خود با بیماران کلیوی احساس همدلی و همیاری کردند.

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)؛ حضور مردم نیکوکار در دهه اول محرم در پایگاه های جمع آوری احسان و نذورات را پرشور دانست و اظهار کرد: باتوجه به محدودیت برگزاری مراسمات در دوسال اخیر در ماه محرم و مردم نذورات را به صورت مجازی به حساب انجمن واریز میشد ولی امسال با برگزاری مراسمات در سطح شهر مردم در این ایام نسبت به بیماران کلیوی احساس همدلی و اقدام به واریز وجوه نذری به صندوق ها می کردند که در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشت .

طهماسبی تصریح کرد: همچنین در دهه اول محرم تعداد ۵۰۰ قلک در پایگاه های محرم در بین عزاداران توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد :این نذورات مردمی ، در ۳ پایگاه ثابت انجمن کلیوی مستقر در مسیر عزاداران زنجانی جمع آوری شد و در این امر خیریه بیش از ۵۰ همیار انجمن کلیوی همکاری داشته اند .

این مسئول اظهار داشت: این همیاران افتخاری علاوه بر حضور فعال خود در پایگاههای جمع آوری نذورات مردمی ، ضمن برپایی ایستگاه سلامت به کنترل فشار خون ،تست قند خون و مشاوره های سلامتی چهره به چهره در بین عزاداران حسینی نیز اقدام کردند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha