جمع آوری بیش از 2 هزار تن زباله از سطح منطقه در دهه نخست محرم

شهردار منطقه 17 گفت: در دهه اول ماه محرم، 1807 تن زباله و در 3 روز آخر دهه اول ماه عزای حسینی، 491 تن زباله از سطح نواحی مختلف منطقه توسط عوامل خدمات شهری منطقه جمع آوری شده است.


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه درخصوص اقدامات عوامل خدمات شهری و محیط زیست منطقه طی دهه اول محرم در سطح منطقه، گفت: با توجه به عزاداری در ایام دهه اول محرم به ویژه در روز و شب تاسوعا و شام غریبان حسینی، عوامل خدمات شهری منطقه تمام مدت در حال آماده باش کامل و نظافت و پاکسازی سطح محلات بودند.

شنگی افزود: طی این مدت عوامل اجرایی و نیروهای خدمات شهری منطقه در دو شیفت شب و روز مشغول پاکسازی، لایروبی و نظافت معابر انهار بوده اند. در این ایام 90 کارگر در شیفت روز و 180 کارگر در شیفت شب مشغول خدمت رسانی بودند.

شهردار منطقه با اشاره به استفاده از ماشین آلات مخصوص ، اظهار کرد: 48 ماشین مخصوص جهت لایروبی، نظافت و پاکسازی، جمع آوری زباله و شست و شوی مخازن، معابر، انهار و جداول در سه روز آخر دهه اول محرم در سطح نواحی سه گانه محلات منطقه به کار گرفته شد.

وی تصریح کرد: در دهه اول ماه محرم، 1807 تن زباله و در 3 روز آخر دهه اول ماه عزای حسینی، 491 تن زباله از سطح نواحی مختلف منطقه توسط عوامل خدمات شهری منطقه جمع آوری شده است.

شنگی در ادامه گفت: طی دهه اول ماه محرم و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به عزاداران حسینی، در مجاورت اکثر میادین و خیابان های اصلی، نیروها و عوامل اجرایی اداره مدیریت پسماند جهت پاکسازی و جمع آوری پسماند های خشک مستقر بودند و به صورت مستمر در محدوده های مورد نظر خدمات‌رسانی کرده و تمام تلاش خود را برای پاکیزگی معابر منطقه انجام دادند.

شهردار منطقه اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم، 15 هزار کیلوگرم پسماند خشک از مخازن، معابر و انهار نواحی سه گانه منطقه توسط نیروها و عوامل اجرایی حوزه خدمات شهری جمع آوری شد. همچنین طی این مدت ٣۵٠ کارتن پلاست، ۴۰ مخزن ٢۴٠ لیتری مشکی و ١٥٠ کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر به هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و تکایا توزیع شد و کارشناسان منطقه، آموزش‌های لازم در خصوص مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبداء را به شهروندان ارائه دادند.

شنگی افزود: در این مدت، ١٠ نفر از عوامل اجرایی نیروهای اداره مدیریت پسماند به همراه ٢ دستگاه وانت در دو شیف شب و روز مشغول به خدمات‌رسانی و جمع آوری پسماند های خشک سطح منطقه در بودند که بر این اساس، بالغ بر ١۵تن پسماند خشک جمع آوری شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha