تفرجگاه دارای امکانات در شهر زنجان کم است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت:  شاید شهر زنجان به نظر فضای شهر بیشتری داشته باشد اما فضای سبزی که دارای امکانات و بزرگ باشد کم است که باید به فکر تفرجگاه هایی در شهر زنجان باشیم تا بتواند پذیرای شهر یک میلیون نفری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،مجید ناصری مقدم شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه مهمترین اصلی ترین ارتباط ما با مردم از طریق رسانه ها است اظهار کرد: این ارتباط هرچقد درست صحیح شفاف و دقیق باشد میتوانیم بازخوردی از مشکلات مردم و بازخوردی از کارهایی که انجام می‌شود را شاهد باشیم.

وی با اشاره به برنامه های شورا در یک سال دوم بیان کرد: باید موتور عمرانی شهر به صورت عام راه بیفتد ،به عنوان نمونه در بحث آسفالت، زیرساخت های شهری، پیگیری پارک هاشمی نژاد و... جدی پیگیری شود و شاهد عمران شهری خوبی در شهر باشیم .

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شاید شهر زنجان به نظر فضای شهر بیشتری داشته باشد اما فضای سبزی که دارای امکانات و بزرگ باشد کم است افزود : باید به فکر تفرجگاه هایی در شهر زنجان باشیم تا بتواند پذیرای شهر یک میلیون نفری باشد چرا که ما از مرز نیم میلیون رد می‌شویم .

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه شهر ها بر اساس رنج جمعیتی تقسیم بندی می‌شوند اظهار داشت: شهری که بالای ۵۰۰ نفر تا یک میلیون نفر است در یک رده ای قرار دارد که با این اوصاف شهر زنجان نیازمند یک سری امکانات،تفرجگاه ها ،مراکز خرید و... است که باید تامین کنیم بنابراین برای شهرداری در آینده بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: در این راستا شهرداری باید تامین منابع مالی، تجهیز تامین نیروی انسانی تا خدمت رسانی و تنفس زیست شهر را در شهر ایجاد کند.

این مسئول با بیان اینکه ما نیاز داریم خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود با ایجاد الکترونیکی شدن خدمات شاهد حضور کمتر در شهرداری باشیم افزود : نیازمند شهرداری الکترونیکی هستیم تا گسترش یابد که از مهمترین پروژه های مهم در سال آتی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha