اجرای بالغ بر 15 هزار تن آسفالت در سطح منطقه طی 4 ماه نخست سال

شهردار منطقه 17 گفت: طی 4 ماه ابتدایی سال جاری، 15 هزار و 500 تن تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح منطقه اجرا شده، در حالی که طی هفت سال گذشته فقط 7 هزار و 380 تن در منطقه آسفالت ریزی شده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه طی مدیریت جدید شهرداری منطقه، گفت: در 6 ماه دوم سال 1400، میزان 4 هزار و 103 تن آسفالت به صورت لکه گیری در سطح منطقه انجام شده است.

وی افزود: در چهارماه ابتدایی سال جدید، 15 هزار و 500 تن تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح نواحی سه گانه منطقه اجرا شده که شامل خیابان ها و معابر اصلی سطح منطقه بوده است. با توجه به این موضوع پیشرفت 210 درصدی بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران داریم، همچنین رتبه نخست را بین این مناطق به دست آورده ایم.

شهردار منطقه تصریح کرد: این در حالی است که طی 7 سال گذشته، 7 هزار و 380 تن روکش مکانیزه آسفالت در سطح منطقه انجام شده بود.

لازم به ذکر است با توجه به دستور شهردار تهران در خصوص توجه به مناطق جنوبی و محلات کم برخوردار عملیات تراش و روکش و بهسازی معابر به طور ویژه در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.


همچنین عملیات گسترده تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سال جاری در دو فاز انجام شده که این عملیات در خیابان های نواحی سه گانه شامل خیابان های مشفق کاشانی، منصوری، حاج ولی، سجاد جنوبی، پیغمبری، قدرت پاکی و مهمان نوازان واقع در ناحیه یک، خیابان های متین، مسجد، رمضانی، برادران شهید مقدم، اکبر زارع، جعفری، دانشور، اخلاقی و داوود سلامت واقع در ناحیه 2 و خیابان های بزمه ای، امامی محرم، برادران شهید حسنی، میدان مدافعان حرم، شیخ محمدی، هلال احمر، کندروی خیابان نواب به خیابان شیخ محمدی، ابوذر حد فاصل فلاحی تا خیابان قدمی واقع در ناحیه 3 انجام شده است.

گفتنی است عملیات گسترده تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر و خیابان های منطقه حداقل با 10 هزار تن دیگر آسفالت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha