کد خبر: 185856
۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
افسران جنگ شناختی خبرنگاران هستند

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت : در حوزه جنگ شناختی به معنای واقعی شما خبرنگاران  افسران جنگ شناختی هستید که در خاکریز اول جنگ حضور دارید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، سردارمحمد طراقیه پیش از ظهر روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه در حوزه جنگ شناختی به معنای واقعی شما افسران جنگ شناختی هستید اظهار کرد: در سال های اخیر اندیشکده های استکبار جهانی و صهیونیستی به این نتیجه رسیدند ۸ مولفه قدرت زمین جنگ را برای خود تعریف کردند .

وی با بیان اینکه این ۸ مولفه هوا ،نیروی هوایی ، نیروی دریایی، نیروی زمینی ،هوافضا و فضای سایبری و.. است تصریح کرد: باتوجه به بسط و گسترش جبهه‌ مقاومت اندیشکده ها به ابن نتیجه رسیدند که یک فضا و جبهه دیگری را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی باز کنند .
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان بیان کرد : این اندیشکده ها برای مقابله با نظام جمهوری از طریق جنگ شناختی با ابزار و وسایل این جنگ به مقابله با نظام جمهوری پرداختند .

سردار طراقیه افزود : اینان قائل به این موضوع هستند که هرآنچه مربوط به ذهن، اعصاب و روان افراد است بتوانند تأثیر گذار باشند جنگ را در میادین مختلف به نفع خودشان تمام کنند .

وی با بیان اینکه کانال ها و پیام هایی که ایجاد می‌شود در برگیرنده مفهوم و ابعاد مختلفی است بیان کرد : باتوجه به شناخت کاملی که سعی میکنند از مخاطبین پیدا کنند ،تکنیک ها و راهکار هایی را جمع آوری، تببین و تشریح می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه در این عرصه جنگ خبری از موشک و هواپیمای ناو و...نیست اظهار داشت: در این جنگ شناختی گلوله و موشک و...این عرصه کلمات و جملات و اخبار هستند و بزرگترین اهدافی که در این ایام دنبال می‌شود دادن حس ناامیدی و یاس به مردم است .

سردار طراقیه با بیان اینکه خداوند در ۱۴ قرن پیش به درستی برای مقابله با این جنگ ها ما را در قرآن کریم راهنمایی کرده است افزود : این موضوع در سوره حجرات به درستی برای مقابله با جنگ شناختی اشاره شده است و توصیه هایی بیان شده است.

وی با اشاره به آیه ای از توصیه های خداوند در در این سوره بیان کرد: از بسیاری از گمان ها دوری کنید چرا که برخی گمان ها جعلی است و اخبار های جعلی که در فضای امروز جامعه گسترش پیدا می‌کند در رابطه با تلاش ها و کوشش های مختلفی که فرزندان این مملکت انجام می‌شود متاسفانه پرداخته نمی‌شود و کاستی ها را به صورت بزرگ نشان می‌دهند تا ناامیدی در جامعه گسترش پیدا کند .

این مسئول با بیان اینکه کار دشمن امروزه جنگ شناختی است افزود : در عرصه نظامی بارها و با دفعات ثابت شد که با هر ضربه ای ضربه ای زده میشود و در این موضوع نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی ضدحمله ای را در قالب جهاد تبیین بیان کردند و باید به مردم این امید را در جامعه گسترش دهیم .

طراقیه افزود: فرماندهان و نیروهای ورزیده این میدان جنگ شما اصحاب رسانه هستید که در خاکریز اول این جنگ شناختی حضور دارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha