آزادگان و جانبازان  سند افتخار کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت :آزادگان و جانبازان  سند افتخار کشور هستند،اینان حق برزگی بر گردن انقلاب دارند و این حق جز از جانب پروزدگار قابل جبران نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،آیت‌الله خاتمی ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن، با اشاره به اینکه برای هر فردی نام زندان محدود کننده است و برای کسی که در بند باشد روزها و ساعت‌ها اهمیت دارد، اظهار کرد: آنچه بر آزادگان گذشته باید گفته و نوشته شود تا این فرهنگ‌ برای جوانان و نسل‌های آینده انتقال یابد.

وی با اشاره به هجمه‌های تبلیغاتی دشمن و شبکه های بیگانه در تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: هرکدام از آزادگان یک مثنوی خاطره دارند که با توجه به تبلیغات شبانه‌روزی دشمن این گونه خاطرات گفته شود تا اقتدار نظام حفظ شود.

نماینده ولی فقیه استان زنجان در خطاب به آزادگان حاضر در جلسه، گفت: در حال حاضر مسئولیت خطیر و سنگینی بر عهده شماست تا با بیان این نگفته ها و تحمل سختی های دوران اسارت در مقابل اقدامات خصمانه دشمنان بیاستید و ثابت کنید که اقتدار ایران اسلامی به راحتی به دست نیامده است.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان رنج و سختی اسرای کربلا، اضافه کرد: فشار روحی سخت‌ترین شکنجه ها برای آزادگان بود و نسل جوان باید بداند که چه هزینه‌هایی شده تا انقلاب پایدار مانده است.

وی آزادگان و جانبازان را سند افتخار کشور عنوان کرد و افزود این عزیزان حق برزگی بر گردن انقلاب دارند و این حق جز از جانب پروزدگار قابل جبران نیست.
از مقاومت و گذشت آزادگان آثار فاخری تولید شود

در ادامه مراسم محسن افشارچی استاندار زنجان نیز ضمن تبریک روز آزادگان، گفت: آزادگان سرافراز در این راه سختی‌های زیادی کشیدند و با خدای خو معامله کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ایثار و فداکاری آزادگان بسیار مهم، و برای ما مقدس است افزود : حراست از این آورده برای همه ما مهم و دارای اهمیت والایی است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید از مقاومت و گذشت آزادگان آثار فاخری تولید شود، تاکید کرد: باید این رشادت‌ها به نحو احسن به آثار ماندگار تبدیل شده و به نسل‌های بعدی که این دوران را درک نکرده‌اند انتقال یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha