برگزاری مانور حفاظت از اراضی کشاورزی در بخش جبالبارز جیرفت

مدیر سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان از برگزاری مانور گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در ۳۵ روستای بخش جبالبارز شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد احمدپور با بیان اینکه این مانور با هدف توجه به اهمیت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، آگاهی بخشی قوانین به بهره‌ برداران و پیشگیری از تخریب و تغییر کاربری زمین های کشاورزی برگزار شد، گفت: این مانور با مشارکت ۹ تیم در ۳۵ روستای بخش جبالبارز از منطقه سقدر جبالبارز تا مرز مسکون برگزار شد.

وی در ادامه، افزود: در این مانور از کارشناسان حفظ کاربری اراضی مراکز جهاد کشاورزی حوزه عملکرد شهرستان جیرفت بهره گرفته شد که اکیپ های پایش پس از مشاهده و شناسایی ۴۷ مورد تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی در منطقه ضمن تکمیل فرم های مربوطه و صدور اخطاریه، موارد تخلف را به منظور تشکیل پرونده و پیگیری اقدامات قانونی بعدی به امور اراضی شهرستان گزارش کردند.

برگزاری مانور حفاظت از اراضی کشاورزی در بخش جبالبارز جیرفت

مدیر جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان، ضمن توصیه به هم استانی ها در جهت حفظ اراضی کشاورزی، خاطر نشان کرد: افراد در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌ های کشاورزی مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۳۱ سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی اطلاع رسانی کنند، تا با مشارکت مردم از زمین های زراعی و باغی محافظت و با معارضین و متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha