کد خبر: 185986
۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
شکست استقلال برابر ملوان در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، تیم فوتبال استقلال که در هفته اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر برابر سپاهان دو بر صفر بازنده شده بود، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی مهمان ملوان بود که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. سجاد بازگیر (۲۷) برای ملوان گل زد.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، کوین یامگا، سجاد شهباززاده و جعفر سلمانی به میدان رفت.

آبی ها نسبت به بازی اول محمد محبی و مهدی قایدی را به همراه داشتند که با تشخیص ساپینتو فقط محبی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت. روند برای آبی ها خوب پیش رفت و این تیم در همان دقایق ابتدایی می توانست دروازه ملوان را باز کند اما سجاد شهباززاده در دقیقه ۸ نتوانست دروازه را باز کند.

استقلالی ها در چند موقعیت دیگر هم می توانستند دروازه ملوان را باز کنند اما حیدری دروازه بان حریف اجازه این کار را به آنها نداد. در مقابل اما سیدحسین حسینی که فصل گذشته رکورد بیشترین حفظ دروازه را در اختیار داشت خیلی زود مغلوب حریف شد.

در دقیقه ۲۷ ملوان که چندین موقعیت را روی دروازه حریف پی ریزی کرده بود توسط سجاد بازگیر دروازه استقلال را باز کرد. در این صحنه مدافعان استقلال جاگیری مناسبی نداشتند تا این بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه آبی ها را باز کند.

ملوان بعد از این گل بازهم می توانست دروازه مهمان تهرانی خود را باز کند اما مهاجم این تیم تعلل کرد تا کار در دقایق باقی مانده نیمه اول با همان برتری یک بر صفر ملوان دنبال شود و در نهایت نیمه اول با شکست آبی پوشان همراه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha