تجهیز ۹۸ درصد نانوایی استان کرمان به دستگاه کارت خوان هوشمند

مدیر کل غله و امور بازرگانی استان کرمان از تجهیز ۹۸ درصد نانوایی های این استان به دستگاه کارت خوان هوشمند در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ داریوش ماهری با اشاره به تجهیز ۹۸ درصد از نانوایی سطح استان کرمان به کارت خوان هوشمند، گفت: از ۲ هزار و ۱۲۰ نانوایی دولتی در استان کرمان، تنها ۳۲ نانوایی ها به علت مشکلات حقوقی و وراثتی صاحبان نانوایی‌ ها به سیستم هوشمند متصل نشدند.

وی از امتیازات این سیستم هوشمند؛ اتصال به استانداری، سازمان غله و بانک ها را برشمرد و افزود: نانوایان با کارت خوان های هوشمند به طور مرتب، رصد می‌شوند و به همین منظور در مناطق صعب العبور نیز کارت خوان مخصوص با سیم کارت ویژه به نانوایان تحویل داده شده است.

مدیر کل غله و اموربازرگانی استان کرمان تصریح کرد: عده‌ای از نانوایان مشکلات مخابراتی را مطرح کردند که در بررسی‌های انجام شده این مشکل وجود نداشته است و این سیستم به نفع مردم است و از فروش آرد جلوگیری می‌ شود.

ماهری بیان کرد: به دلیل افزایش قیمت نان آزاد پزها در پی افزایش قیمت آرد آزاد، مردم به خرید نان از نانوایی‌های دولتی روی آورده اند و سعی شده در بررسی‌ های انجام شده سهمیه آرد عادلانه پرداخت شود.

وی خاطر نشان کردر کرد: طرح شناسایی نانوایان متخلف از شهریورماه با بررسی کارت خوان های جدید، انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha