حمایت ۷ میلیاردی کمیته امداد از محصلان خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به پوشش۲۰ هزار دانش‌آموز و ۱۰۹۴ دانشجو و طلاب علوم دینی گفت: مبلغ ۷ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه طلاب و دانشجویان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قریب‌ بر ۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی زیرپوشش کمیته امداد استان هستند.

محمد عرب افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۶ دانش آموز در مقطع ابتدایی و ۹ هزار و ۳۲ نفر نیز در سطح متوسطه خراسان‌جنوبی در حال تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان بهره‌مند از مؤسسات کنکوری خراسان‌جنوبی نیز ۶۶۹ نفر می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی یادآور شد: تعداد دانش‌آموزان بهره‌مند شده از طرح مدارس همدل نیز ۳۱۲ نفر هستند.

عرب خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶۸ نفر از محصلان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از نخبگان علمی و دارای استعداد برتر هستند.

وی گفت: در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی از دانش آموزان خراسان جنوبی، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حمایت مالی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به یک هزار و ۹۴ نفر از دانشجویان و طلاب علوم دینی زیرپوشش این نهاد انقلابی متذکر شد: از این تعداد ۱۳۴ دانشجو در مقطع کاردانی، ۶۸۸ نفر کارشناسی، ۵۶ نفر کارشناسی ارشد، ۱۵ نفر دکتری و ۲۰۱ نفر حوزوی هستند.

عرب خاطرنشان کرد: مبلغ ۷ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان و طلاب علوم دینی کاردانی و سطح یک پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این کمک‌ها در دوره کارشناسی و سطح دو حوزه ۱۰ میلیارد ریال، کارشناسی ارشد و سطح ۳ حوزه ۱۵ میلیارد ریال و دکتری و سطح چهار حوزه ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha