هلال‌احمر زنجان ۲۴ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به افراد نیازمند پرداخت کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در یازده ماهه گذشته از سالجاری ۲۴ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیش از یکهزار و ۲۰۰ بیمار نیازمند در این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مهندس حکمت اله هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوستانه همواره نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حمایت‌های مالی هلال احمر در بخش‌های دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، اروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی است.

هاشمی افزود: در یازده ماهه گذشته از سالجاری ۲۴ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیش از یکهزار و ۲۰۰ بیمار نیازمند در این استان پرداخت شد.

وی اظهارداشت: کمک هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی تی اسکن)، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و کمک هزینه شیرخشک برای خانواده‌های نیازمند از دیگر موارد حمایت‌های مالی جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان است.

این مسئول تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، طی هشت مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha