پوشش امدادی نماز عید فطر توسط ۲۹ تیم امدادی هلال احمراستان زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲۹ تیم عملیاتی هلال احمر در استان نمازگزاران در عید فطر را پوشش امدادی و بشردوستانه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حکمت اله هاشمی ضمن تبریک عید فطر به همه مسلمانان و روزه داران افزود:  ۲۲ تیم با ۱۱۰ نیروی عملیاتی هلال احمر از صبح روز چهارشنبه در محل برگزاری نماز عید فطر شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود مستقر و در صورت نیاز امدادرسانی را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز هفت مرکز پاسخگویی، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، یک تیم امداد هوایی همراه با بالگرد و یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات در حالت آماده باش برای ارائه خدمات امدادی قرار می گیرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲۲ تیم عملیاتی همراه با ۹ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه مینی بوس برای ارائه خدمات امدادی به نمازگزاران تا پایان نماز عید فطر مستقر می شوند.

هاشمی اظهارداشت: از این تعداد تیم های عملیاتی، ۲ تیم توانا متشکل از ۱۰ نجاتگر خانم نیز برای ارائه خدمات امدادی پیش بینی شده است.

وی به ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی توسط اعضای جوانان اشاره کرد و ادامه داد: هفت تیم  مشتکل از ۱۴ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر نیز ارائه خدمات بشردوستانه مورد نیاز را ارائه خواهند داد..

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اعضای جوانان در ورودی شهرها مستقر و در روز عید فطر از مسافران ورودی به شهرها استقبال و اقدام به اجرای طرح پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) خواهند کرد.

هاشمی از اجرای طرح پایش سلامت توسط حوزه معاونت داوطلبان خبرداد و افزود: ۱۰ ایستگاه پایش سلامت نمازگزاران و ۱۰ صندوق کمک به مردم مظلوم غزه نیز در مکان های برگزاری نماز عید فطر فعال می شود.

وی یادآوری کرد: طرح پایش سلامت و کمک به مردم مظلوم غزه با مشارکت ۵۰ نفر از داوطلبان خانم و آقا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha