برای برنامه‌های گلستان پیوست فرهنگی نیاز است

استاندار گلستان از ضرورت پیگیری پیوست های فرهنگی به صورت ویژه در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ علی‌محمدعلی زنگانه پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: ۴۱ درصد جمعیت استان گلستان جزو پنج دهک کم برخوردار در شهرها است.

استاندار گلستان ادامه داد: ۵۶ هزار میلیارد تومان درآمد ناخالص استان است و برای ایجاد تحول و پیشرفت همه جانبه که مد نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است باید همت جهادی داشته باشیم.

زنگانه خاطرنشان کرد: چشم اندازی برای سال ۱۴۰۴ در نظر گرفتیم که منطبق با چشم انداز ۲۰ ساله کشور است و این چشم انداز اینگونه ترسیم شده که درآمد میانگین گلستانی ها به میانگین کشوری برسد.

وی افزود: باید درآمد ناخالص ما در افق ۱۴۰۴ به ۲۲۴ هزار میلیارد تومان برسد.

زنگانه بیان کرد: تاکید رئیس جمهور این است که به مباحث فرهنگی و جنبه‌های اجتماعی و مباحثی از جمله عدالت و پیشرفت همراه با پیوست های عدالت مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: در کمتر از ۱۰ ماه گذشته نگاه ما برای پیشرفت تمرکز ما به مباحث اقتصادی نیست گرچه اقتصاد مهم است و به دنبال ارتقای معیشت هستیم و پیوست های فرهنگی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان پروژه عمرانی داشتیم که بخشی از آن به فرهنگ اختصاص یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha