گلستان پیشانی حرکت منطقه‌ای دولت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش خبرنگاران گلستان این استان را پیشانی حرکت منطقه‌ای دولت سیزدهم قلم داد کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گنبدکاووس؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان گلستان پیشانی حرکت منطقه ای دولت است و یکی از جبهه های اصلی ارتباطات منطقه‌ای به ویژه در حوزه آسیای مرکزی و میانه در استان گلستان است که زیرساخت‌های ان با قید فوریت باید فراهم شود.

وی افزود: ساخت مجموعه فرهنگی در شهرستان آغاز شده در همین هفته مسئول پروژه های وزارتخانه با حضور در محل احداث پروژه از نزدیک بازدید و پیگیری ویژه خواهد شد چراکه حق این مردم و نیازهای این فرهنگی این عزیزان باید برطرف شود.

اسماعیلی در خصوص تامین اعتبار کتابخانه‌های استان نیز اظهار داشت: با فرهنگ غنی مردم گلستان و نیاز گسترش کتابخانه های عمومی در استان این وزارتخانه در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعزام اولین رایزن فرهنگی به مصر خبرداد و گفت: امسال اولین بار برادران اهل سنت به عنوان رایزن جمهوری اسلامی به مصر اعزام خواهند شد، ما در بزرگترین کشور اسلامی با نگاه افزایش وحدت و استفاده از ظرفیت های جهان اسلام از برادران اهل سنت در این امر استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تنوع اقوام در گلستان تصریح کرد: استان گلستان به عنوان رنگین کمان اقوام در پیشانی حفظ و گسترش وحدت درخشیده و نگاه دولت به برادران اهل سنت و تشیع در ابران اسلامی یک زندگی دینی و کاملا برادرانه به عنوان یک خانواده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha