دستاوردهای انقلاب به خوبی تصویرسازی نشده است

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما منکر مشکلات موجود در کشور نیستیم ولی قابل قیاس با مشکلات گذشته نیست گفت : باید به زبان آمار و ارقام به دستاوردهای انقلاب پرداخت، ولی متاسفانه داشته‌های انقلاب به خوبی تصویرسازی نشده و نمی‌شود و باعث شده است تصویر خوبی از نظام به بیرون مخابره نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا ) زنجان؛ سردار رمضان شریف ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه رسانه های بیگانه دستور کاری که بر علیه انقلاب اسلامی دارند اظهار کرد: بخش عمده ای از کارها و محتواهایی که در رسانه های بیگانه تولید می‌شود ۹۰درصد تحلیل محتواها توسط این رسانه ها دارای نکات مهمی از جمله القای ناامیدی در بین مردم است .

وی با اشاره به محتواهای این رسانه ها تصریح کرد: این رسانه های بیگانه در تلاش هستند این موضوع را در بین مردم القا کند که انقلاب اسلامی آورده ای برای مردم نداشته است و در تلاش هستند دستاوردهای قبل از انقلاب را برجسته کنند.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تمامی این تلاش ها به این دلیل است که در دوران شاهنشاهی جمعیت کشور ۳۵ میلیون نفر بود ولی با افزایش جمعیت به ۸۰میلیون نفر که ۵۰ میلیون نفر از این جمعیت کشور دوران ستمشاهی را درک نکرده و برداشت علمی و ملموسی از استبداد، استکبار و وابستگی کشور حس روشنی ندارند و حتی بخش قابل توجهی از این جمعیت نیز حتی دوران دفاع مقدس را هم درک نکرده است.

سردار شریف با بیان اینکه جوانی که از دوران دفاع مقدس و انقلاب برداشت واقع بینانه ای ندارد و در معرض تهاجم فرهنگی سازمان یافته قرار می‌گیرد افزود : این رسانه های بیگانه از این طریق تلاش می‌کنند دوران قبل از انقلاب را با ظرافت برجسته سازی می‌کنند و به جامعه القا کنند که انقلاب دستاوردی نداشته است که در تولیدات رسانه ای آنان مشهود است.

وی با اشاره به اینکه این رسانه ها به صورت جدی با استفاده از علم روانشناسی و آمار ، شرایط موجود کشور را بحرانی جلوه می‌دهند بیان کرد: با این کار یک تلاش هم افزا و مدیریت شده را دنبال می‌کند تا با بحرانی جلوه دادن شرایط کشور در تمامی مباحث بتوانند ایجاد حس ناامیدی را نسبت به آینده القا کنند .

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن چشم دیدن عمران ،آبادانی، رفاه، آرامش و پیشرفت کشور را ندارند، اضافه کرد: با استفاده از این گذاره ها در تلاش هستند دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی نادیده و زیر سوال ببرند که پادزهر این اقدام دشمن چیست؟ و و وظیفه اصحاب رسانه در مقابل این جنگ ترکیبی و هدایت شده چیست؟

سردار شریف اظهار داشت: خبرنگاران ما هیچ شناخت دقیق و عمیقی از نظام شاهنشاهی حاکم بر کشور ندارند و در این حوزه کم کاری هایی را شاهد هستیم. اگر ما توانسته بودیم میزان وابستگی گذشته را را به آمریکایی ها، انگلیسی ها و...نشان دهیم ،رسانه های معاند نمی توانستند برخی از اقدامات کارکردی نظام گذشته را برجسته کند.

این مسئول با یادآوری اینکه خاطراتی که وابستگان نظامی ،فرهنگی و سفرای در ایران و... داشتند به اعتقاد من مواد خام خیلی خوبی است اظهار کرد: این خاطرات برای آشنایی ما با نحوه چپاول این کشور توسط خاندان پهلوی بسیار خوب است .

سردار شریف تصریح کرد: آمریکایی در گزارشات خود معترف هستند برای اداره ایران ۱۳۰ هزار مستشار در ایران در تمامی حوزه ها داشتیم، افزود : این حضور برای تامین منافع آمریکا بوده است که تمام تصمیات این کشور صرف نظر از میزان موفقیت در ایران استقلال سیاسی پیدا کرده ایم و با تمام مشکلات توانسته ایم بخش عمده ای از مشکلات را حل کنیم .

استقلال سیاسی و قطع رشته های وابستگی از دستاوردهای انقلاب است

وی با بیان اینکه استقلال سیاسی و قطع رشته های وابستگی از دستاوردهای انقلاب است، گفت: دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف و شبکه خدمت رسانی در سنوات اخیر قابل توجه است و نشان دهنده این است در کشور اراده ،انگیزه ، همواره پتانسیل و نیروی حرفه ای برای از بین بردن مشکلات موجودکشور وجود دارد.

این مسئول با طرح این سوال که چرا دشمن تلاش می کند تصویر واقعی انقلاب را مردم نبینند گفت:
دشمن به گونه ای وانمود می کند که جمهوری اسلامی مجموعه ای است که به شدت نظام مدیریتی مهندسی، و ساخت و ساز کشور با چالش مواجه است و همه چیز بهم ریخته است.

سردار شریف بیان کرد: جای تعجب است که دشمن چه تصویری از جامعه ما ساخته که ما از به کار بردن یک کلمه رفاه در کنار امنیت کشور، که در خاورمیانه جزء امن‌ترین کشور هستیم حساس شده‌ و سوء استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه امر نشان دهنده این است که دشمنان به چه انداره به گزاره‌هایی که پیگیری می‌کنند حساس هستند افزود : امروزه فضای مجازی را به گونه‌ای بار آورده‌اند که کسی جرأت نکند از دستاوردهای انقلاب دفاع کند و حتی احکام دینی را بیان کند.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشور از نظر دفاعی و نظامی در هجمه خاص دشمن نیست، افزود: امروزه دشمنان در مقابل قدرت نظامی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران زانو زده‌اند و تمام تلاش خود را در حوزه افکار عمومی به صورت هجمه سازماندهی منسجم شکل داده‌اند تا امید را از ملت ایران بگیرند، زیرا تمام جوامع به امید و آینده خوب زنده هستند.

سردار شریف بیان کرد:جای غرور دارد که کشور ایران در دفاع مقدس، در مقابله با گروهک‌ها ،در مقابله با داعش، در تامین امنیت ملت خود، و همچنین در تقویت بنیه دفاعی کشور تا به امروز پیروز میدان بوده و در مقابل دشمنان با قدرت ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه ما منکر مشکلات موجود در کشور نیستیم ولی قابل قیاس با مشکلات گذشته نیست افزود: باید به زبان آمار و ارقام به دستاوردهای انقلاب پرداخت، ولی متاسفانه داشته‌های انقلاب به خوبی تصویرسازی نشده و نمی‌شود و باعث شده است تصویر خوبی از نظام به بیرون مخابره نشود.

این مسئول با بیان اینکه باید تلاش کنیم منافع ملی کشور را در نظر داشته باشیم افزود : در این راه همواره پاسدار حرمت خون ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس ، ۱۷ هزار شهدای ترور منافقان کور دل و دیگر شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم چرا که این خون‌ها پشتیبان نظام هستند.

سواد رسانه‌ای برای خبرنگاران در اولویت کار باشد


سردار شریف با اشاره به اینکه هیچ جامعه‌ای با ناامیدی پیشرفت نمی‌کند بیان کرد : اصحاب رسانه باید حرمت قلم را نگه دارند زیرا قلم ها میتوانند بر که انسان ها تاثیر بسزایی داشته باشند بطوری که آیت قلم، انسانها را احیا می‌کند یا می‌کُشد.

وی با اشاره به اینکه سواد رسانه‌ای برای خبرنگاران باید در اولویت کار باشد گفت: اصحاب رسانه باید مرز خود را با بیگانگان تفکیک کنند و بیان کننده مشکلات و مطالبات و انتقادهای سازنده مردم باشند که اگر این کار را نکنیم دچار خسارت دنیا و آخرت شده‌ایم.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان با اشاره به اینکه عاشورا فرصتی است که ما حسینی بودن یا یزیدی بودن خود را مشخص کنیم بیان کرد: تکرار عاشورا در هر سال حداقلترین پیامش به ما این است که نشان دهد ما در کدام طرف قرار گرفته‌ایم و در جبهه چه کسی قلم می‌زنیم. به حمد خداوند در رسانه‌های ما به قدری فراست و فهم در جبهه رسانه ما وجود داشت که یکپارچه حمله به شهید مدافع حرم را محکوم کردند و این ارزشمند بوده و نشان از فهم عمیق جامعه ما است.

سردار شریف با اشاره به اینکه تلاش دشمن این است جامعه ما را به یک جامعه دو قطبی تبدیل کند، گفت: دشمن تلاش می‌کند وانمود کند جامعه ایران دو گروه‌اند و در بسیاری از مسائل ساده ایجاد دو قطبی‌سازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه منفورترین سازمان در نزد شیعه و ملت ایران سازمان منافقین است افزود : رسانه‌هایی همچون اینترنشنال، بی بی سی خبرنگار مستقیم در کشور ندارند اما همواره به دنبال خبرهای داخل هستند، بنابراین گفته‌های چند مقام و مسئول کشور پیرامون یک موضوع را مطابق با منطق خود کنار هم جمع کرده می‌خواهند ما را زیر سوال ببرند بنابراین حرکت روشنگری و تبیینی توسط رسانه ها می تواند این جریان ها را خنثی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha