درباره بیمارستان لاله

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی لاله به عنوان عضو موثر بخش خصوصی نظام سلامت کشور ، با بهره مندی از پزشکان متخصص و حاذق و پرسنل متعهد ، مجرب و کارآزموده ، ارائه خدمات سلامت ایمن و اثربخش، به موقع و بیمار محور با احترام به حقوق گیرندگان خدمت و مراجعین را رسالت خود می داند.

چشم انداز بیمارستان لاله :

همراه با گروه لاله امید به زندگی بهتر و شادتر ، دریافت مطلوب ترین خدمات و ارتقای سطح سلامت

ارزشهای بیمارستان لاله :

مشارکت : اهمیت دادن به کار گروهی و تلاش برای ایجاد هماهنگی در بین افراد بر پایه احترام و ارتباط انسانی باور و اعتقاد ما می باشد .

دانش محوری : ارائه خدمات در بیمارستان لاله بر مبنای بالاترین استانداردهای ملی و بین المللی و بر پایه استفاده از بهترین دانش روز دنیا می باشد .

اخلاق حرفه ای : همه ارتباطات در بیمارستان لاله بر اساس والاترین ارزشهای حرفه ای ، اسلامی و اخلاقی بنا نهاده شده و همه کارکنان پایبند به اصول رفتار حرفه ای می باشند .

نیک اندیشی : اندیشه راهنمای هر کس به راه نیکی یا بدی است . هستی انسان بر نیک اندیشی استوار است و اندیشه نیک ، زندگی ساز است لذا پندار و کردار ما در بیمارستان لاله بر نیک اندیشی و خیرخواهی برای دیگران استوار است .

احترام و اعتماد متقابل : ما به گونه ای عمل می نماییم که سبب جلب اعتماد و احترام متقابل در بین پرسنل ، ذینفعان و افرادی که از سیستم درمانی ما استفاده می کنند ، گردد

آدرس مطب

شهرک غرب، فاز 5 ، خیابان سیمای ایران، نبش خیابان شجریان جنوبی (فلامک جنوبی)


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha