کلوپ: اگر بازی لغو شد، ما را برنده اعلام کنید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش در صورت لغو شدن بازی با منچستریونایتد باید برنده این بازی لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، لیورپول دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد مهمان منچستریونایتد است و کلوپ نگران اعتراض هواداران این تیم است.
نتایج ضعیف یونایتد در دو هفته ابتدایی لیگ برتر و ثبت دو شکست برابر برنتفورد و برایتون باعث شده است که آتش خشم هواداران یونایتد شعله‌ور شود.
نزدیک به 10 هزار هوادار این تیم قصد دارند پیش از شروع این بازی علیه جوئل گلیزر، مالک این باشگاه، اعتراض کنند و این نگرانی وجود دارد که تعدادی از آنها وارد زمین بازی شوند و یا مسیرهای رسیدن به اولدترافورد را مسدود کنند.
دیدار دو تیم لیورپول و یونایتد در دو فصل قبل که قرار بود در تاریخ 10 آوریل برگزار شود به دلیل اتفاقی مشابه و با ورود پلیس به ماجرا لغو شد.

کلوپ: اگر بازی لغو شد، ما را برنده اعلام کنید


کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی در این باره گفت:« من واقعا امیدوارم که چنین اتفاقی رخ ندهد اما اگر این اتفاق بیفتد، فکر می‌کنم که ما باید برنده بازی اعلام شویم. اگر هواداران یونایتد نخواهند بازی برگزار شود، این موضوع به ما مربوط نیست. ما نمی‌توانیم زمان مجدد برای انجام این بازی در نظر بگیریم و سعی کنیم در تقویم بسیار شلوغ این فصل جایی برای آن پیدا کنیم.»
لیورپول پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر که قرار است در ماه نوامبر برگزار شود باید 25 بازی برگزار کند و کلوپ پیش از این نیز از تقویم بسیار فشرده فصل 23-2022 انتقاد کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha