رفع مشکلات شهروندان اصلی‌ ترین موضوع شورای شهر و شهرداری است

رئیس شورای شهر سیرجان بر لزوم تسریع در روند پاسخگویی و پیگیری موضوعات و تماس‌ های مردمی در سامانه ۱۳۷ توسط مدیران شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسن خدامی با حضور در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری سیرجان(۱۳۷)، ضمن بازدید از این مجموعه، روند چگونگی پیگیری و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار داد.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و مدیران شهرداری، ایجاد آرامش و رفع مشکلات شهروندان را اصلی‌ ترین موضوع شورای شهر و شهرداری دانست و افزود: با سعه صدر و حفظ کرامت انسانی باید شنونده مشکلات شهروندان بود و با درایت و آگاهی در حیطه اختیارات، در راستای رفع مشکلات شهروندان، پیگیری‌ های لازم را انجام داد.

شایان ذکر است؛در این بازدید طی تماس با برخی همشهریان که با سامانه ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده بودند، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست شهروندان، مسائل مربوط به حوزه پسماند(جمع‌آوری نخاله و زباله)، آسفالت و جمع‌ آوری سگ‌ های بلاصاحب انجام و مطالبات مردمی در حوزه فضای سبز نیز در حال حاضر با توجه به انتخاب پیمانکار، در دستور کار قرار دارد.

از ابتدای راه‌ اندازی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری(۱۳۷) از خرداد ماه سالجاری روزانه بالغ بر ۱۰۰ تماس و اکنون به طور میانگین ۴۰ تماس مردمی برقرار می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha