فراخوان مشارکت در خرید زمین و برپایی موکب مسجد جمکران
مدیر موکب مسجد مقدس جمکران با اشاره فراخوان مشارکت در خرید زمین و برپایی موکب مسجد جمکران، گفت: برای خرید زمین موکب با مشارکت خیرین و همه عاشقان امام زمان(عج) با هر توان مالی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش دکتر امیرحسین کرمی مدیر خبرگزاری طبنا در استان قم، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی زاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: این موکب از اربعین سال ۹۴ در جاده نجف به کربلا برپا شده و خدمات رفاهی و فرهنگی زیادی را به زائران اربعین ارائه داده است.

وی با اشاره به این‌که امسال نیز خیل عظیمی از زائران از اقصی نقاط جهان راهی زیارت اربعین می‌شوند، اضافه کرد: هر کجای این مسیر پرچمی برافراشته شود یادی از صاحب آن پرچم خواهد بود و با توجه به این‌که مسجد جمکران به حضرت ولی‌عصر(عج) انتساب ویژه دارد بر آن شدیم تا این مکان مقدس جایگاهی ثابت در جاده نجف به کربلا داشته باشد که نه تنها در ایام زیارت اربعین، بلکه در طول سال بتواند خدماتی را به زائرین اعتاب مقدس ارائه کند.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد زمینی با همراهی خیرین، عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در این جاده خریداری شود تا بتوانیم بعد از سال‌ها دوری به علت کرونا، با برپایی مجدد موکب «مع امام منصور» حضور موثری را در مراسم اربعین حسینی داشته باشیم.

هاشمی زاده با تاکید بر این‌که همه عاشقان حسینی می‌توانند با هر توان مالی در خرید زمین موکب سهیم شوند، گفت: خیرین می‌توانند برای مشارکت در ثواب خرید زمین و برپایی موکب منتظران امام زمان(عج) در مسیر نجف- کربلا از طریق درگاه رسمی پرداخت اینترنتی مسجد مقدس جمکران https://b۲n.ir/x۹۵۸۱۶ مبالغ خود را واریز کنند.

وی ابراز کرد: با توجه به استقبال زائران از موکب مسجد جمکران امسال علاوه بر این‌که برنامه اصلی، تهیه زمین موکب است به موازات آن برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و خدماتی نیز در دستور کار موکب «مع امام منصور» شده است.

وی با تاکید بر این‌که تمام روند خرید زمین تا اعزام خادمان و برپایی موکب در اربعین و خدمات ارائه شده در طول سال به‌صورت مستمر به اطلاع مردم خواهد رسید، بیان کرد: سایت موکب به نشانی mokeb.jamkaran.ir، وب‌سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی Jamkaran.ir و صفحات این مکان مقدس در فضای مجازی و همچنین شماره تلفن ۰۲۵۳۱۳۲۰ راه‌های ارتباط با مسئولین موکب و آگاهی از اخبار و اطلاعات و نیازمندهای موکب «مع امام منصور» است.

مدیر موکب مسجد جمکران خاطرنشان کرد: اربعین زمینه‌ساز ظهور است و امیدواریم بتوانیم با برپایی این موکب نام، یاد امام زمان(عج) را بیش از پیش در دل عاشقان و محبان اهل‌بیت(ع) زنده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha