گرامیداشت دومین سالروز شهادت اولین شهید مدافع سلامت شهرستان مهر

دومین سالگرد شهادت دکتر علی کشتکار اولین شهید مدافع سلامت شهرستان مهر، در آستانه روز پزشک و در شب شهادت امام زین العابدین(ع)، با حضور مسوولان شهرستان های مهر و لامرد در شهر فال و به همت شهرداری، شورا و پایگاه مقاومت بسیج این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، آیین بزگداشت مقام والای شهید مدافع سلامت شهرستان با حضور فرمانداران شهرستان مهر، لامرد و گراش و مسوولان و روسای ادارات شهرستان های مهر و لامرد در حسینیه فاطمه الزهرا(س) شهر فال زادگاه این زنده یاد برگزار گردید.
سخنرانان این آیین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره این پزشک فقید و مردمی، او را بزرگمردی بینظیر در اخلاق، طبیبی حکیم و لایق شهادت دانستند و در بیاناتی از تلاش و مجاهدت های کارکنان عرصه سلامت شهرستان در دوران سخت و جانکاه بیماری کرونا تقدیر کرد و قدر دانی کردند.
در پایان این برنامه به یاد فداکاری ها و از خود گذشتگی ها و به پاس ۲۲ سال خدمت صادقانه در حرفه خطیر پزشکی این زنده یاد، لوح سپاسی به خانواده او تقدیم شد.
دکتر «علی کشتکار» از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و دارای ۲۲ سابقه خدمت پزشکی، اولین شهید مدافع سلامت شهرستان، در یکم شهریور ماه ۱۳۹۹ و مصادف با روز پزشک و در اوج بیماری منحوس کرونا، بر اثر این بیماری در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد چشم از جهان فرو بست و به درجه رفیع شهادت نائل آمد
خبرنگار: جمشید غضنفری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha