هفته دولت فرصت مناسبی برای توقف و نگاه کردن به عملکرد از گذشته تا به امروز است

فرماندار زنجان گقت:  نباید هفته دولت را صرفاً به عنوان یک هفته دولت که برنامه را برگزار کنیم ببینیم بلکه باید این ایام فرصت مناسب برای توقف و نگاه کردن به پشت سر باشد تا ببینم مسیر انقلاب را چگونه تا به امروز طی کرده و چگونه می‌توانیم به نقطه مطلوب برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، پرویز خالقی ظهر روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به هشتم شهریور اظهار کرد: در این ماه شهیدان بسیاری از جمله و بهشتی و یاران گرانقدرش ، شهیدان رجایی و باهنر که قطعاً ماندگاری آنها برای انقلاب مثمر ثمر بوده و هست و شهادت این بزرگواران موج بسیار عظیمی از ماندگاری نظام جمهوری اسلامی آفرید.

وی با بیان اینکه دشمنان میخواهند این نظام را به بن بست برسانند بیان کرد: این نظام از مراحل بسیار سختی از جمله تررو، جنگ ترور دانشمندان هسته‌ای عبور کرده و از تحریم‌هایی ظالمان نیز عبور خواهد کرد و ملت ایران به کوری چشم دشمنان ایستاده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه این مراحل صتحمیلی از طرف دشمنان تصادفی نبوده گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب می‌خواهند این نظام را ضصش هر طریقی از بین ببرند اما ملت ایران با هدایت رهبر مقام معظم رهبری و پشتوانه مردم ایستاده است.

خالقی با بیان اینکه جنگ شکل گرفته از طرف دشمنان پیچیده و خطرناک است افزود: در حال حاضر جنگ همه جانبه ترکیبی در تمام عرصه ‌ها از جمله سیاسی، اجتماعی،فرهنگی، اعتقادی، از طرف دشمنان به این ملت در تحمیل شده که باید تمام عیار مقابل آنها ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه رسالت حوزه‌های فرهنگی در زمینه جنگ ترکیبی بیشتر است اظهار کرد: از حوزه‌های فرهنگی درخواست داریم بتوانند جهاد تبیین را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در این راه قدم های مثمر ثمر بردارند.

فرماندار زنجان با اشاره به هفته دولت بیان کرد: باید این ایام را صرفاً به عنوان یک هفته دولت که برنامه را برگزار کنیم نبینیم بلکه باید این ایام فرصت مناسب برای توقف و نگاه کردن به پشت سر باشد تا ببینم مسیر انقلاب را چگونه تا به امروز طی کرده ایم و چگونه می‌توانیم به نقطه مطلوب برسیم.

خالقی با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: ۱۴۴ طرح و پروژه عمرانی در هفته دولت خواهد بود از جمله ۶۱ پروژه عمرانی، ۱۵ برنامه سرمایه گذاری و ۶۸ پروژه عمران روستایی خواهد بود که مجموع اعتبارات آن ۳۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha