اصحاب رسانه افسران جنگ روایت ها هستند

استاندار گلستان در جمع اصحاب رسانه قرارگاه شهید همدانی آنان را افسران جنگ روایت ها دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در قرارگاه خبری شهید همدانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران در بازتاب خبری از آنها به عنوان افسران خط مقدم جنگ روایت ها یاد کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: اقدامات شما اصحاب رسانه باید بیان واقعیت ها و باعث ایجاد و امید و انگیزه در مردم باشد.

وی افزود: در حال حاضر جایگاه استان گلستان در تولید از آخر چهارم است و چشم انداز ما این است که تا افق ۱۴۰۴ سرانه تولید استان را به میانگین کشوری برسانیم.چشم انداز ما ارتقا تولید ناخالص به میزان ۱۱۲ همت یعنی دوبرابر وضعیت فعلی است و باید ۲۲۴ همت سرمایه گذاری کنیم.


زنگانه ادامه داد: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان مصوبات خوبی به تصویب رسیده است که به دستیابی به چشم انداز توسعه استان کمک می کند.

استاندار گلستان: در سفر دولت به استان، سند تفاهم با ترکمنستان با حضور رییس جمهور امضا شد که مهم ترین هدف ما بازگردانی شرایط مرز اینچه برون و تجارت چمدانی به شرایط قبل از کرونا است.

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد:محور دوم اقدامات ما در حوزه آسیای میانه در گلستان است . از آنجایی که ما بیشترین امکان تبادل را با کشورهای منطقه فراهم میکنیم در صدد هستیم که فعالیت های خود را با کشور قزاقستان توسعه دهیم. از نتایج سفر به جمهوری تاتارستان، حضور هیئت رسمی و تجاری تاتارستان در استان در جهت برقراری همکاری های دو جانبه است .

زنگانه بیان داشت: تاتارستان به جهت شباهتی فرهنگی و.. تمایل به همکاری با ما دارند.به زودی سند یاداشت تفاهم نامه ما با جمهوری تاتارستان ایجاد می شود.


وی افزود: سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است و این اقدام بسیار ارزشمند است چرا که سرمایه ارزشمندی که ۲۰ سال در قالب پروژه متوقف شده است باید تکمیل شود.

استاندار گلستان در پایان توضیح داد؛ درهفته دولت سال جاری شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳ هزار و ۲۱۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۹۲۶تومان و اشتغال زایی ۹۰۸۶ هستیم و عملیات اجرایی ۳۷۵ طرح و پروژه در هفته دولت آغاز خواهد شد.

خبرنگار: سمانه خدمتگزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha