افتتاح و کلنگ زنی یک‌هزار و ۱۴۲ پروژه در هفته دولت

استاندار مازندران گفت: ۹۳۵ طرح در هفته دولت در استان افتتاح خواهد شد که برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است و با افتتاح این طرح ها برای یکهزار و ۵۳۹  اشتغالزایی شده است،همچنین در هفته دولت امسال ۲۰۷ طرح با سه‌هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران که بمناسبت هفته دولت در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد اظهار کرد: دولت شهید رجایی در مدت کوتاه خدمت، اتفاقات بزرگی را رقم زد و ولایتپذیری شهید رجایی از ویژگی‌های ممتاز او بوده است.

وی گفت: سبک مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی نیز همانند شهید رجایی بود و با یک مکانیزم مدیریتی متصل به ولی فقیه دارای مقبولیت و محبوبیت شد و هرکس با مردم باشد و در جهت خدمت به آنان حرکت کند، مردم قدردان هستند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم و رئیس جمهور طی یکسال گذشته بیشترین سفرهای استانی و مردم را داشته اند گفت: دولت با روش مدیریت مردمی توانست بسیاری از مسائل از جمله بیماری کرونا را مهار کند.

حسینی پور گفت:۹۳۵ طرح در هفته دولت در استان افتتاح خواهد شد که برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است و با افتتاح این طرح ها برای یکهزار و ۵۳۹ اشتغالزایی شده است،همچنین در هفته دولت امسال ۲۰۷ طرح با سه‌هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی گفت: شعار هفته دولت مبنی بر دولت مردم است و دولت مردمی با شناخت جغرافیای منطقه در کشورهای شانگهای و سی آی اس تلاش‌های زیادی برای برقراری تجارت انجام داده است.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اقتصادی بنادر در استان‌گفت: سه بندر مهم از جمله بندر امیرآباد می‌تواند می‌تواند هاب مهم ترانزیت و صادرات در اقتصاد کشور است و طی یکسال گذشته ۱۴ سفیر به استان سفر کرده و مذاکراتی با اتاق بازرگانی انجام شد که طی آن قرارداد انتقاد سنگ کشورهای اطراف از طریق بندرامیرآباد به کشور هند منعقد شده است.

حسینی پور در حوزه صادرات مرکبات نیز گفت: قرارداد صادرات یک میلیارد دلاری مرکبات به چین از جمله تفاهمنامه های خوبی بوده در استان منعقد شده است،‌ همچنین سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی با چین نیز انجام شده و کنسرسیومی از بانک‌ها برای سرمایه گذاری در حوزه آب تشکیل شده است و در حوزه مدیریت آب باید سرمایه گذاری انجام شود.

وی با اشاره به پایین بودن سهم استان از شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی از انعقاد تفاهمنامه ای با سازمان انرژی اتمی خبرداد و افزود: طرح‌هایی در این زمینه در استان آغاز شده است.


استاندار مازندران از افتتاح و کلنگ زنی یک‌هزار و ۱۴۲ پروژه هفته دولت در استان خبر داد و گفت: برای بهره برداری وآغاز این پروژه‌ها بیش از هشت هزار میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد و برای هزار و ۵۳۲ شغل ایجاد می‌شود.

حسینی پور در بخش دیگری از سخنان‌خود به جهاد تبیین اشاره کرد و آن را یکی از برنامه های اصولی دولت سیزدهم در مقابله با تحریف دستاوردها و بنیان انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که باید آحاد مردم و افکار عمومی در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان هوشیار باشند.

وی گفت: رسانه‌های استان در بحث جهاد تبیین با تولید فرآورده های خبری توانستند در این حوزه قدم های خوبی بردارند و در این راستا اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در جنگ رسانه ای دشمنان دارند و با توحه به اینکه استکبار جهانی به دنبال آشفتگی در افکار عمومی جامعه است نقش رسانه ها در خنثی سازی این توطئه بسیار حایز اهمیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha