بوستان هاشمی نژاد نقطه ثقلی برای فعالیت های فرهنگی منطقه است

شهردار زنجان گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه در نظر گرفته شدن سرای محله است که نقطه ثقلی برای فعالیت های فرهنگی منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ،علیرضا فیروزفر با اشاره به بوستان شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: امیدواریم این قدم های خیر منتهی شود که در کوتاه مدت شاهد آبادانی این منطقه باشیم .

وی با اشاره به اینکه منطقه بیسیم معروف است به منطقه ای که در توزیع خدمات شهری برخوردار نبوده است افزود: این پروژه در ۶.۵ هکتار و در ۱۸ ماه کاری در این منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید .

شهردار زنجان با بیان اینکه قرارداد اولیه این پروژه با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان است بیان کرد : اگر فصل کاری شهر زنجان را در نظر بگیریم قطعا چهار ماه را باید منتظر استارت کار باشیم.

علیرضا فیروزفر با اشاره به اینکه این پروژه یک عملکرد شهری خواهد داشت افزود : بوستان شهید هاشمی‌نژاد دارای کاربری های مختلف است و طوری طراحی شده است که دسترسی ها به راحتی میسر می‌شود و پارکینگ لازم در ۴ دسترسی لازم در نظر گرفته شده است .

وی تصریح کرد: ترافیک پروژه نیز بعد از کارشناسی های متعدد دسترسی ها تسهیل شده است و کاربری ها برای تمام رده سنی فضای لازم در نظر گرفته شده است.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه در نظر گرفته شدن سرای محله است که نقطه ثقلی برای فعالیت های فرهنگی منطقه است.

بوستان هاشمی نژاد نقطه ثقلی برای فعالیت های فرهنگی منطقه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha